Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris campaments. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris campaments. Mostrar tots els missatges

dijous, 23 de juliol del 2009

Noves informacions!

Acabo de tenir una conversa telefònica amb la Yasmina, i m'ha posat en situació.

Ahir, els va anar a recollir a l'aeroport la mare d'una cap de l'agrupament on se'stan allotjats aquests dies, i els va acompanyar fins al local.

Per la tarda, la cap de l'agrupament els va convidar a la piscina de casa seva (ja m'imagino l'alegria de tothom...), i els van convidar a sopa per a tothom, així que ja podeu veure que de moment han estat molt ben rebuts!

El cau on dormen és en un poble que es diu "11-Lieve-Vrouw-Iwavr" (nom ben estrany, per cert, ho he buscat al google, i no hi ha manera, potser m'he apuntat malament alguna lletra...). Bé, en tot cas la referència és que estan a prop de Mechelen, poble que visitaran aquesta tarda, i en la que s'hi està celebrant un festival de música, per tant aprofitaran per escoltar algun concert. Ara al matí plovia, així que estaven ben tranquil·lets al cau.

Demà promet: visita a Anvers!

Porperes informacions, en un parell de dies!

La catedral des de la plaça major La catedral de Mechelen

Operació Flamboree engegada!

Bon dia a tothom, familia, amics, i coneguts!

Us escriu la corresponsal per telèfon... els pioners encara no tenen accés a internet, i m'han demanat que us comuniqui tot el que van fent.

Ahir van sortir de Barcelona puntualment i vn arribar a Brussel·les de la mateixa manera. Sembla ser que en sortir van tenir una mica de turbulències, però res fora del normal.

Quan em van trucar em deien que tenien molta son, ja que en tota la nit només havien dormit durant el vol. I estaven a l'espera que els vingués a buscar algú de l'agrupament que els acull durant aquests dies previs a la Flamboree.

Demà tindrem noves notícies!

Fins aviat,

Tatiana (en nom dels pioners, pioneres i els seus caps!)