Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Flamboree. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Flamboree. Mostrar tots els missatges

dijous, 23 de juliol del 2009

Noves informacions!

Acabo de tenir una conversa telefònica amb la Yasmina, i m'ha posat en situació.

Ahir, els va anar a recollir a l'aeroport la mare d'una cap de l'agrupament on se'stan allotjats aquests dies, i els va acompanyar fins al local.

Per la tarda, la cap de l'agrupament els va convidar a la piscina de casa seva (ja m'imagino l'alegria de tothom...), i els van convidar a sopa per a tothom, així que ja podeu veure que de moment han estat molt ben rebuts!

El cau on dormen és en un poble que es diu "11-Lieve-Vrouw-Iwavr" (nom ben estrany, per cert, ho he buscat al google, i no hi ha manera, potser m'he apuntat malament alguna lletra...). Bé, en tot cas la referència és que estan a prop de Mechelen, poble que visitaran aquesta tarda, i en la que s'hi està celebrant un festival de música, per tant aprofitaran per escoltar algun concert. Ara al matí plovia, així que estaven ben tranquil·lets al cau.

Demà promet: visita a Anvers!

Porperes informacions, en un parell de dies!

La catedral des de la plaça major La catedral de Mechelen

Operació Flamboree engegada!

Bon dia a tothom, familia, amics, i coneguts!

Us escriu la corresponsal per telèfon... els pioners encara no tenen accés a internet, i m'han demanat que us comuniqui tot el que van fent.

Ahir van sortir de Barcelona puntualment i vn arribar a Brussel·les de la mateixa manera. Sembla ser que en sortir van tenir una mica de turbulències, però res fora del normal.

Quan em van trucar em deien que tenien molta son, ja que en tota la nit només havien dormit durant el vol. I estaven a l'espera que els vingués a buscar algú de l'agrupament que els acull durant aquests dies previs a la Flamboree.

Demà tindrem noves notícies!

Fins aviat,

Tatiana (en nom dels pioners, pioneres i els seus caps!)

dijous, 9 de juliol del 2009

L'aventura internacional


Bon dia a tothom!!

Amb aquest blog que avui obrim, els Pioners us volem fer partíceps de la nostra aventura internacional.

Us volem fer arribar noticies i vivències des de la Flamboree, que es celebra aquest estiu del 30 de juliol al 8 d'agost.

Com que tan pocs dies s'ens farien una mica curts hi anirem uns dies abans per conèixer una mica Bèlgica i alguns dels seus habitants i més concretmanent escoltes de la zona. Així que ens arribarem al pais flamenc el dia 22 molt d'hora pel matí.

Esperem poder tenir la possibilitat de conectar-nos sovint per fer-vos veure com anirà el campament i els dies previs. ESPEREM ELS VOSTRES COMENTARIS I SALUTACIONS DES DE CATALUNYA, QUE ENS FARÀN MOLTÍSSIMA IL·LUSIÓ!!

Per ara fem el compte enrere, ens queden 12 dies per marxar!

I totes les veus s'uniran
pels camins i els carrers
i a cops ens cantaran
el cant dels Pioners...